nu are klippt.



eller ja, snart iaf.

jag skams over att erkanna det, men jag har inte klippt mig sen i somras. och det syns kan jag tala om.
sa ikvall ska det antligen bli dags.
har bokat tid pa toni&guy, har aldrig testat dom innan men Johan gar dit hela tiden och sager att dom at jattebra.
sa det aterstar val att se !
problemet ar bara att jag har ingen aning om hur jag vill ha det.. och nej, jag kan inte bara "lata dom gora vad dom vill" for jag ar EXTREMT petig nar det galler mitt har.

vill ha volym men anda in for tjockt.
vill ha lager/etapper sa att det blir lite rorelse i haret men inte sa att jag ser ut som en rocker med massa volym mitt pa huvud och inget har kvar langst ner mot axlarna.
vill inte ha det rakt avklippt utan lite "taggigt", men inte sa att det blir tunt.
vill ha en sidolugg som inte ar for lang, men vill ocksa kunna satta upp den nar den ar i vagen.


a little help, anyone ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0