mina favoritprodukter.




exfoliator från No7, tar bort döda hudceller och lämnar huden ren, len och skön !



hydra zen ansiktskräm från Lancôme, otroligt återfuktande och den bästa ansiktskrämen jag någonsin har provat



parfymen coco mademoiselle från Chanel. fick den i julklapp från jobbet och jag älskar den !
väldigt fruktig och och inte för tung. perfekt till våren



en helt UNDERBAR foundation från No7 som inte bara är superbra för torr hud då den är återfuktande, den färgar heller inte av sig (på t ex kläder) och en sitter hela dagen. mitt bästa sminkköp någonsin !
också mitt knallröda läppstift från Chanel rouge allure, i färgen passion. funkar till allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0