klurar.



jag har berattat tidigare att i ar fyller ju Johan jamt och darfor vill jag ge honom nagot riktigt fint.
har suttit och klurat nu sen igar, helst av allt vill jag ge han en resa men jag har tyvarr inte pengar till det.
men nu har jag nog (kanske) kommit pa vad jag ska kopa.

Johan har en viss obsession for dyra klockor.
sa en fin klocka hade val varit en perfekt present ? (vad jag vet sa laser inte Johan min blogg sa jag kanner mig ratt saker med att skriva det har).




den har tycker jag ar superfin, men den paminner nastan lite for mycket om en klocka som han redan har








denna ar en annan favorit. funderar starkt pa att kopa den har.








den har ar min abosluta favorit. klassisk, stilren & it never goes out of style





vad tycker ni ?
ar en fin klocka en bra 30-arspresent ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0