jag hade nastan glomt hur snyggt porrig du ar



vet ni vad.
jag tycker att tjejers syn pa sina kroppar har blivit sa mycket battre pa bara nagra ar.
det verkar som att vi vagar ta for oss mer, vagar visa upp det vi ar stolta over och framforallt sa skams vi inte lika mycket over sma skavanker. ar inte det underbart ?
kolla bara pa den har debatten som har blivit med nya Reebok-reklamen dar en massa rumpor skumpar omkring.
feministfittor kallar denna krankande och sexistisk och bla bla bla..
gar man in pa aftonbladet.se och laser kommentarer sa marker man att det ar ganska manga tjejer/kvinnor som skrattar at detta. som gillar reklamen och blir sugna pa att kopa skorna.
jag gillar reklamen, det enda dom kunde ha gjort annorlunda ar att visa lite mer "rejala" rumpor tycker jag. lite mer putrumpor, som min t ex :)

det sags att andra kvinnor ar kvinnans varsta fiende men jag tror att vi ar pavag at andra hallet.
det ar inte lika mycket avundsjuka langre, snart kanske vi t o m kan ge varandra komplimanger ?
jag gor det garna.

idag ger jag en komplimang till Fanny Stromberg som driver bloggen fannu.blogg.se. en blogg jag rakade snubbla over idag.



hon har opererat sina brost (vilket kanske inte stammer ihop med resten av det har inlagget) MEN hon har inte gjort nagra gigantiska fotbollar utan lagt in silikoninlagg som faktiskt passar hennes kroppsstorlek.
skulle jag gora mina brost hade jag valt nagot at det har hallet, fast lite mindre.
men jag tycker att just Fannys brost ar superfina ! och jag tycker att dom ser ganska naturliga ut.
en mycket lyckad operation och en forstandig tjej (antligen). sjukt fina brost !


ibland kan jag sta framfor spegeln och vill inget hellre an att fa lite storre tuttar.
andra ganger tycker jag att jag har dom finaste brosten i varlden.
vissa dagar kanner jag mig supernsygg. andra dagar ar jag svullen och tjock.
lurar ogat en ? eller ar det vara tankar som spelar ett spratt med oss ?
vem vet egentligen.
det enda jag ar saker pa ar att komplimanger tar varat sjalvfortroende till nya hojder.
och alla behover fa komplimanger emellanat.
vare sig det ar pojkvannen som utbrister "jag hade nastan glomt hur snyggt porrig du ar" nar man springer runt i underklader eller en kollega som berommer ens sminkning.
ta at er och strack lite extra pa er, och glom for guds skull inte bort att ge komplimanger emellanat !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0