goodnight.



nu är mina biljetter bokade !
blev lite kladdigt då mitt svenska kort inte funkade (som vanligt) så pappsen fick ställa upp och beställa åt mig. many thanks !
blir bara en resa med SAS den här gången, på tillbakavägen fick jag boka med easyjet eftersom det blev mycket billigare.
annars flyger jag gärna inte easyjet, lägger hellre till några hundralappar och får bra service ist.
SAS tycker jag om !

kvällen har gått snabbt, jag har lyssnar på musik (vrålhögt) och kollat på Sex and the City-filmen. den blir aldrig tråkig.
Johan ringde från Oxford och sa att Joel hade bokat en herrgårg till dom som dom ska bo på i tre nätter ! mitt ute på landet låg den och det lät sååååå mysigt. önskar att jag kunde följt med :(

nu ligger jag i sängen och ska snart sova, känns konstigt att inte ha min älskling jämte mig..
jag klämmer lite på mina tuttar, dom är sjukt ömma och jag undrar om jag är gravid eller om det bara är Johan som har varit lite hårdhänt ? mens ska jag inte ha förrän om två veckor så det kan inte vara det.. hm. I'll get back to you about that.


nu lägger jag ifrån mig daton och sätter igång lite two and a half men.
ska sova på Johans kudde så det nästan känns som att han är här.
godnatt och sov så gott !






I miss you already.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0