all my love goes out to you.


nagra av er fran almhult kanske vet vad som har hant.
andra vet inte.
nar jag fick veta var det som att hela varlden stannade upp i nagra sekunder och stod stilla.
jag stod vid en korsning pa vag hem fran jobbet och kunde inte foma mig sjalv att ga.
sa chockad blev jag nar jag fick veta.

ni kanske vet, kanske inte. jag tanker inte ta upp nanting har for jag ar radd att saga nanting jag kommer angra sen.
men ni ska veta att det hat som har byggts upp inom mig sen jag fick veta kommer inte att lugnas. an mindre tas tillbaka. all respekt ar forsvunnen. jag kan riktigt kanna hur mina ogon blir svarta nar jag tanker pa det. pa hur man kan behandla en manniska sa illa.

och jag onskar att jag kunde vara hemma och fa visa det.
fa stotta och hjalpa till.
men Emily alla mina tankar och all min karlek gar till dig och jag hoppas att du laser det har & att du vet att jag alltid star vid din sida aven om jag inte ar jamte dig fysiskt.
jag lovar att vara stark nog for oss bada, nar du faller orkar jag for tva.
glom inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0